Tudom hogy mostanába ritkán van friss de nyár van és egy kicsit szórakozni akarok. De még egy ok amiatt hogy nincs firss: az előző fejezethez NEM kaptam komit! És ez nagyon rosszul essett! A pályázatott is meghirdettem és jelenkezzett is rá 5-6 ember ebből 1 valaki adta is le! Ezért kössünk egy egyességet! Ha kapok minimum 5 db komit akkor máris jön a fejezet! a pályázatott eltörlöm de kirakom azt az egy novellát amit kaptam! De aki akar írni egy törit ebben a témában és van kedve hozzá kirakom a másik oldalomra!

2010. április 26., hétfő

3. fejezet 1. rész

3. fejezet 1. rész




- Nem találjátok kik, jönnek hozzánk, látogatóba! – mondta Alice
- Na ki vele kik jönnek? – kérdezte Emmett.
- a Deanli klán.
- és mikor? – csak úgy záporoztak a kérdések.
- holnap délben – válaszolta Alice. Mindenki lelkesnek látszott. És szerencsére holnap nem is kellet, volna suliba menni, mert sütni fog a nap. Nem nagyon emlékszem rájuk, mert még ember voltam mikor utoljára találkoztam velük. De Alice nagyon be volt zsongva. Annyira várta hogy itt legyenek. Hamar eljött a másnap. Felöltöztünk és lementünk a nappaliba. Már mindenki lent volt. Leültünk a kanapéra. Egyszer csak Alice felugrott és rám nézett.
- Jaj Bella csak most látom, mit vettél fel! Na gyere! – mondta és elkezdett húzni. Mikor felértünk a szobámba elkezdett válogatni a ruháim között. Egy fekete ruhát, egy sárga nyakláncot és egy fekete tűsarkú cipőt adott.
- Alice megölöm magam ebbe a sarkakba. – mondtam elszörnyedve.
- Ne butáskodj Bella! Vedd fel jól fog állni. Láttam. –mondta és kiviharzott a szobámból. Sóhajtottam. Hát igen nem érdemes vitázni Alice-el. Hamar átöltöztem és lementem. Edward nézett egy darabig és utána odajött hozzám.
- Tudod milyen, jól nézel ki ebbe a ruhába? – kérdezte és megcsókolt. A pillangó csak úgy repdestek a hasamba. Én vetettem végett a csókunknak, és leültünk a kanapéra. Néhány perc múlva meg is érkeztek. Még szebbek voltak mire emlékszem.
- Jó újra látni titeket. Gyertek beljebb. – köszöntötte őket Carlise. Mindenkit sorban megöleltek. Leültünk a nappaliba és elkezdtünk beszélgetni. Egyszer csak feltűnt nekem hogy Tanya és Stev egymást nézik. Majd kikérdezem Edwardot gondoltam. Alice felpattant és elkiáltotta magát, hogy VÁSRÁLÁS!
- De Alice minek? Nemrég voltunk!- mondtam.
- Bella, Bella hát nem tudod? Nem sokára bál lesz. – mondta. Segítségkérően néztem Edwardra aki fájdalmas arccal nézett vissza. Ez azt jelenti, hogy ő is jön! Hogy fogom ezt túl élni?
- Akkor mindenki menjen, készüljön el, és utána indulunk. – mondta Alice. Izgatottnak tűnt. Hát igen minden kis apróság miatt is izgult. Edwardal felmentünk a szobánkba. Felvettem egy rövid barna ruhát és hozzá illő magas sarkút. A hajamat feltűztem egy csattal és hagytam, hogy néhány hajtincs kimaradjon. Amikor kész lettem megfordultam, hogy megmutassam Edwardnak, de ő már engem nézett kigúvadt szemekkel. Mikor magához tért odajött és gyengéden megcsókolt.
- Nagyon jól nézel ki. – mondta és még egyszer megcsókolt. Mikor befejeztük, megfogtuk egymás kezét és lementünk. Majdnem mindenki ott volt csak Rose és Emmett hiányoztak. Alice végig mért és elégedetten elmosolyodott. Én is visszamosolyogtam rá. Két perc múlva megérkezett Rosalice és Emmett.
- Bella és Edward ti mentek a Volvo-val. Rose és Emmett ti a BMW-el. Én és Jasper a Porsche-val. Utasított minket Alice. Elindultunk. Egész úton Edward kezét fogtam. Mikor odaértünk sehogy se akaróztam kiszállni a kocsiból. De Alice úgy is kirángatna. Sóhajtottam és kiszálltam. Már mindenki a bejáratnál állt. Tudtam, hogy ez egy nehéz délután lesz. Alice minden boltba berángatott minket. Amikor kb. 10. boltba voltunk találtam egy barna földig érő ruhát Alice-nek is tetszet és megvettük. Utána kerestünk a többieknek is ruhát és indultunk haza. Rosalie is egy barna ruhát választott, az övé rásimul a testére egészen a térdéig és onnét a ruha, elágazik. Alice egy halvány rózsaszín pántos ruhát választott. Amikor mindent megvettünk elindultunk a kocsikhoz. Én menekültem elfele. Mikor beültünk a kocsiba Edwardal nagyot sóhajtottunk.
- Ah. Alice kikészít engem evvel a vásárlással. – mondtam Edwardnak.
- Nem csak téged. De kárpótolhatsz. – mondta ártatlanul.
- Majd meglátom, mit tehettek. - és megcsókoltam. Amikor befejeztük Edward szerelmesen nézet rám. Adtam még neki egy puszit, és azt mondtam:
- Menjünk mi ellőt Alice megnyúz minket. – a szerelmem felkuncogott de elindult.






Sziasztok!!! Sajnálom, hogy nem tudtam hamarabb hozni a frisset, de nem voltam otthon egész hétvégén! De most itt van! Remélem tetszeni fog és kapok komikat! :D

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon jó fejezet lett.
    Siess a frissel :)

    VálaszTörlés
  2. Hali!
    Nagyon tetszik a fejezet:P Nagyon kis aranyos:P
    Siess a folytatással!
    Puszi: Dóri:p

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon tetszik az oldalad Júlia adta meg az oldalad címét! Szépek a ruhák! Puszi

    VálaszTörlés