Tudom hogy mostanába ritkán van friss de nyár van és egy kicsit szórakozni akarok. De még egy ok amiatt hogy nincs firss: az előző fejezethez NEM kaptam komit! És ez nagyon rosszul essett! A pályázatott is meghirdettem és jelenkezzett is rá 5-6 ember ebből 1 valaki adta is le! Ezért kössünk egy egyességet! Ha kapok minimum 5 db komit akkor máris jön a fejezet! a pályázatott eltörlöm de kirakom azt az egy novellát amit kaptam! De aki akar írni egy törit ebben a témában és van kedve hozzá kirakom a másik oldalomra!

2010. június 25., péntek

Pályázat

Sziasztok!

Egy pályázatot szeretnék hirdetni amit Július 15-ig lehet leadni erre a címre: eszterke0607@hotmail.com

A téma: Alice és Jasper


Puszi: Eszter

4 megjegyzés:

  1. Milyen pályázat?
    (bocsi ha értetlen vagyok)
    Dittike

    VálaszTörlés
  2. Milyen terjedelműnek kellene lennie?
    puszi
    Esme

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jó. Már régóta van egy Alice-Jasper sztoriötletem, és egyszer már el is kezdtem, de nem tudtam befejezni. Na majd most! :D

    VálaszTörlés
  4. Alice-ről és Jasper-ről lehet írni egy történetett.

    Esme: amilyenek akarod

    Puszi: Eszter

    VálaszTörlés